Header Ads

අපේ uncle පාර්ට් 1


මගේ නම ආශා.. ආශා දික්දෙණිය..ගම් පළාත් නුවර..දැන් වයස 25ක් වෙනවා..අක්කා මැරි කරලා හිටියේ 
කොළඹ,, එයාගේ හස්බන්ඩ් සහ අය්යාගේ තාත්තා විතරයි එහෙ හිටියේ.. මමත් කැම්පස් අවුට් වෙලා ජොබ් එක කරේ එහෙ නැවතිලා. මම වර්ක් කරේ ප්‍රයිවට් ආයතනයක, ටිකක් ලොකු පොස්ට් එකක් මට තියෙන්නේ...ඉතින් ඔය තමයි මගේ විස්තර....
මට ගොඩාක් සූදු ඇගක් තියෙන්නේ....උස අඩි 5'6ක් , කොණ්ඩේ පස්ස ගාවට දිගට තියනවා.. මගේ පපුව ගොඩාක් ලොකුයි මගේ ඇඟත් එක්ක බලද්දී..බ්‍රා size එක 36c..! පස්සත් හොඳට ලොකුවට තියනවා..මට ගොඩාක් කොල්ලෝ වහ වැටිලා හිටියේ...කොල්ලෝ විතරක් නෙවේ...කසාද බැඳපු ගොඩාක් පිරිමිත් මගේ පස්සේ හිටියා... එත් මම ඔය කිසි දෙයක් ගැන හිතුවේ නැහැ.. මොකද මම මැරි කරන්න යාලුවෙලා හිටපු බෝයි අවු .2කට කලින් මාව දාලා වෙන කෙල්ලෙක්ව බැන්දා . එදා ඉඳන් මම තනියම හිටියේ.. අපි දෙන්නට තිබුනේ අවුරුදු 6කටත් වැඩි ඇෆයාර් එකක්.. අපි ලිංගිකවත් යන්න පුලූවන් උපරිම දුරට ගිහින් තිබුනේ.. එයා නැති උනාට පස්සේ මට හැමදේම එපා උනා..මම කවදාවත් බදින්නේ නැහැ කියල හිතා ගත්තා..අක්කලාගේ ගෙදර හිටියා අය්යාගේ තාත්තා .. එයාල ගොඩාක් ලොකු බිස්නස් කාරයෝ.. මගේ අක්කා ඩොක්ටර් කෙනෙක්.. අයියත් බිස්නස් වැඩ කරන්නේ .. මම අයියගේ තාත්තට කිව්වේ අංකල් කියලා ... එයාගේ වයස 57ක් ..එත් තාම හොඳ තරුණ පාටයි.. වයිෆ් අවු 10කට විතර කලින් නැති වෙලා...ඒගෙදර නැවතුන දවසේ ඉඳන් අංකල් මා එක්ක පුදුම විදියට හිතවත් උනේ .... මට හැමදේම කියනවා... යාලුවෝ වගේ... එත් අංකල්ගේ ඇස් වල මගේ ගැන තිබ්බ කෑදරකම හංගන්න එයාට බැරි උනා..එක දවසක් ඉරිදා උදේ පාන්දරම අක්කයි අයියයි කොහේදෝ ගිහින් තිබ්බ එන්නේ හවස් වෙලා කියලා.. අංකල් මට කිව්වා lunch වලට එයාගේ යාලුවෝ දෙන්නෙක් එනවා කියලා කෑම ඕර්ඩර් කරන්න කියලා.. එයා බොන්න ලැස්ති කරා..මට ඇවිත් කිව්වා ෆිට් එකටත් එක්ක අද එයාලා එක්ක ඩ්‍රින්ක් එකක් ගන්න කියලා.. අංකල් බල කරපු නිසා මම අන්තිමට හා කිව්වා ..!ඉතින් කෑමට කලින් අපි හතරදෙනා සාලේ වාඩි වෙලා බොන්න පටන් ගත්තා අංකල් මට විස්කි වලට කොකාකෝලා කලවම් කරලා බොන්න දුන්නා..මම එක බීලා ඉවර උනාම තව එකක් mix කරලා දුන්නා ... කලින් එකට වඩා ගොඩාක් සැර ගතියක් දැනුනත් මම ඒක බිව්වා...ඒක බිව්වා විතරයි මට නිකන් මොනාද වෙන්න ගත්තා...ගොඩාක් නිදි මත ගතියක් දැනුනා..එත් එක්කම අංකල් තවත් ඩ්‍රින්ක් එකක් මට පොවනවා වගේ මට ලාවට මතකයක් තියනවා..!ඊට පස්සේ උන දේවල් ගැන අපහැදිලි මතකයක් තියනවා.. එයාල මාව මගේ රූම් එකට අරං ගියා...ගිහින් මාව නිදි කරවලා අංකල් මගේ ඇදුම් ගලවන්න පටන් ගත්තා.. මම එහාට මෙහාට දැගලුවත් වැඩක් උනේ නැහැ...මට එයාල එක්ක දගලන්න පණක් තිබ්බේ නැහැ.. එයාලා මගේ කකුල් ඈත් කරලා ගැට ගැහුවා මට දඟලන්න බැරිවෙන විදියට...මගේ ඇගේ නූල් පොටක්වත් තිබුනේ නැහැ.. මගේ ඇස් යන්තම් පියවිලා තිබුනේ...මම දැක්ක එයාලත් ඇඳුම් ගලවනවා ... මට ගොඩාක් බය හිතුනා එත් කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නැහැ..