Header Ads

අපේ uncle පාර්ට් 3

ඉතින් එදා හවස නිමලුය් රන්ජිතුය් ගෙදරින් ගියාට පස්සේ මම උන්නේ පුදුම ලැජ්ජාවකින්..කොහොම අංකල්ගේ මුණ බලන්නද ?... එත් ඉතින් කරන්න දෙයක් නැනේ උන දේ උනා කියල මම හිත හදා ගත්ත... උන දේට මගෙත් අකමැත්තක් තිබුනේ නැනේ..! මම කාමරේට වෙලා ඉන්නකොට අංකල් ඇවිත් මට ටැබ්ලේට් එකක් දුන්නා දැන්ම බොන්න කියලා , එත් එක්කම තව පෙති පැකට් එකක් දීලා කිව්වා හෙට ඉඳලා බොන්න පටන්ගන්න කියලා උපත් පාලන පෙති වගයක්..... ඒක මට දුන්නම මට ගොඩක් දේවල් හිතා ගන්න පුළුවන් උනා...! අද වගේ හැමදාම සතුටු වෙන්න පුළුවන් නම් ලොකු දෙයක්.. උන දේවල් මතක් වෙද්දීත් මගේ අතන තෙත් වෙනවා.... මම sex වලට ගොඩාක් අසා කෙල්ලෙක්...! ඉතින් මට අපේ අංකල් දෙය්යෝ දීපු තෑග්ගක් මම ඇඳ උඩ එහාට මෙහාට පෙරලි පෙරලි හිතුවා..
හවසට අක්කය් අය්යය් ගෙදර ආවම අපි ඔක්කොම එකට රෑට කන්නේ.. අක්කය් මමය් එකතු වෙලා කෑම හැදුවා, අක්කා තේ හදලා මට දුන්නා අංකල්ට ගිහින් දෙන්න කියල.. අක්කා නාගන්න ඕනේ කියලා බාත් රූම් එකට ගියා.අන්කල්ගේ රූම් එක තියෙන්නේ උඩ තට්ටුවේ, මම රූම් එකට යනකොට අංකල් හිටියේ ඇඳ උඩ හාන්සි වෙලා... එය මව දැකලා හරි අමුතු හිනාවක් දැමිමා, මම තේ එක තියල යන්න හදනකොට එයා මගෙන් අතින් අල්ල ගත්තා..
"කොහෙද කෙල්ලේ මේ දුවන්නේ ?"" මාව ලඟට ගන්න ගමන් අංකල් ඇහුවා.
මම මුකුත් කිව්වේ නැහැ...
" සුදු මට ඇත්ත කියන්න.. අද උන දේවල්වලට සුදුගේ අකමැත්තක් නෑ නේද?... "" මම ඔලුව හෙලෙව්වා ....!
මම එහෙම කිව්වා විතරය් එයා මාව පෙරලගෙන මගේ මුළු මුණම ලෙවකන්න ගත්තා. එයාගේ එක මේ වෙනකොටත් යකඩයක් වගේ කෙලින් වෙලා මගේ බඩේ ඇනුන..මම ඇදන් හිටියේ සුදු ටී-ෂර්ට් එකකුය් දිග කහ පාට සායකුය්, යටට මම පැන්ට් එකක් ඇඳන් හිටියේ නැහැ...කොහොමත් මම ගොඩාක් වෙලාවට පෑන්ටි අදින්නේ නැහැ...! මම ආසය් එහෙම යටට මුකුත් නැතුව ඉන්න..!
එයා මගේ ටි-ෂර්ට් එක ගලවල බ්‍රා එක ගලවලා දැම්මා, අක්කය් අය්යය් ගෙදර ඉන්න නිසා මට බය හිතුනා.. මම කිව්වා "" අනේ අංකල් අරගොල්ලෝ ඉන්නවනේ මට බයය් ...මට යන්න ඕනේ"" කියල
"කව්රුත් මෙහේ එන්නේ නෑ සුදු , බය වෙන්න එපා " කියල එයා මගේ තන් දෙකම මිරික මිරික උරවන්න පටන් ගත්තා .. මගේ අතන හොදටම තෙත් වෙන්න පටන් ගත්තා...! අංකල් මගේ සාය උඩට කරලා මගේ කකුල් දෙක පළල් කරලා මගේ ජුස් ඔක්කොම ලෙව කෑවා...! පස්සේ එයාගේ දිව මගේ හිල ඇතුලට දාලා ලෙව කන්න ගත්තා.. මට ඉන්න බැරිතරම් සනීප නිසා ඇස් පියාගෙන හිටියේ. මට මතක් උනේ දවල් උන දේවල්....මට තවත් ඉන්න බැරුව ගියා ඒවා මතක් වෙලා.... එයා දිවෙන් කරන ගමන් ඇගිලි තුනකුත් මගේ ඇතුලට දාල මට කරනවා..මම මගේ ඇගිලි කටේ දාගෙන ඉරෙව්වා...
අංකල් මගේ පිටිපස්සේ හිලටත් ඇගිලි දදා දිවෙන් පිස්සුවෙන් වගේ කරනවා... !
එත් එක්කම මට නිකන් ලාවට පෙනුනා දොර ලඟින් හෙවනැල්ලක් වගේ... මම බලනකොට අය්යා... එයා දොර ගාවට වෙලා බලා ඉන්නවා..! කරගන්න දෙයක් හිතා ගන්න බැරිඋන තැන මම අංකල් තල්ලු කරලා දාලා නැගිට්ටා. අංකල් බැලුවා මොකද මට එක පාරට උනේ කියලා...එතකොට එයත් දැක්කා අය්යා බලන් ඉන්නවා..අංකල්ගේ සරම තිබුනේ බිම...මම සාය ඇඳගන හිටියත් මගේ උඩට මුකුත් තිබුනේ නැහැ ..මට ටී -ෂර්ට් එක හොයා ගන්න බැරි උනා නිසා අත් දෙකෙන් පපුව වහගෙන එහෙමම මම පල්ලෙහාට දිව්වා ... අය්යා මගේ පපුව දිහා කන්න වගේ බලන් හිටපු විදිය මම ලාවට දැක්කා..!
මම දුවගන ගිහින් රූම් එකේ දොර ලොක් කර ගත්තා.. අක්ක හිටියේ බාත් රූම් එකේ ,, එත් දැන් ඉතින් අය්යා අක්කට කියනවා...මම ඉවරයි ...අක්කට මොනවා හිතේද දෙය්යනේ.... තමන්ගේ එකම නංගි එයාගේ හස්බන්ඩ්ගේ තාත්තා එක්ක මේවගේ දෙයක් කරා කියලා දැනගත්තොත් අක්කා මාව මරයි, අම්මලටත් කෝල් කරයි...!
බයට මගේ මුළු ඇඟම වෙව්ලන්න ගත්තා..මට දැන් කරන්න කිසි දෙයක් ඉතුරු වෙලා නැහැ.. මම බාත් රූම් එකට ගිහින් සාය ගලවලා දාලා ලොකු මිරර් එකෙන් පේන මගේ නිරුවත දිහා බලාගෙනම ෂවර් එක හය්යෙන් ඇරලා නාන්න පටන් ගත්තා...!