Header Ads

අපේ uncle පාර්ට් 2


මම පුදුම විදියට බය උනා , uncle විතරක් නෙවේ unclege යාලුවෝ දෙන්නෙකුත් ඉන්නවා . මම ලැජ්ජාවටත් එක්ක කැගැහුව. එතකොටම uncle මගේ ලඟට ඇවිත් එක පාරට මගේ කට මිරිකලා ඇතුලට දිව දැම්මා. uncle ගේ යාලුවෝ දෙන්නා රන්ජිත් , නිමල් ... මට දැනුනා මගේ මුලු ඇඟම අත ගානවා.. රන්ජිත් පාත් වෙලා මගේ තනයක් උරන්න පටන් ගත්තා . මට ඉන්න බැරි උනා .. තව අතකින් මගේ අරක අත ගානවා මට දැනුනා..නිමල් වෙන්න ඇති. මට හිතුනා . uncle මාව කිස් කරන එක නවත්තලා මගේ අනිත් තනේ මිරිකන්න ගත්තා .. පස්සේ ඒක උරවන්න පටන්ගත්ත.. ,මාර සනීපයක් මට දැනුනේ... 
මට සනීපෙට කෙදිරි ගෑවුනා..මම ඔලුව උස්සල බලන කොට රන්ජිතුයි අන්කලුයි අතොරක් නැතුව මගේ තන් දෙක උරවනවා...නිමල් මගේ කකුල් දෙක මැද්දට වෙලා මගේ අතන ලෙව කකා උරවනවා...! මොනවා උනත් ජීවිතේ කෙල්ලෙකුට ලබන්න පුළුවන් ලොකුම ආශ්වාදය වින්දනය මේක කියල මට දැනුන. රන්ජිත් කලිසම ගලවල පොල්ල මගේ කටේ එබුවා..ඒක ගොඩාක් ලොකුය්. මම එක උරවන්න ගත්තේ ගොඩාක් අසාවෙන්..මොකද ඒවෙනකොට මට ඉන්න බැරුව හිටියේ...! මට තේරුණා මගේ හිලෙන් වතුර වගේ ගලනවා කියල.. නිමල් ඒවෙනකොට එයාගේ ඇගිලි තුනක් මගේ එක ඇතුලට දාල කරනවා... මට ඉන්න බැහැ .. අපේ අන්කල් ඇවිත් මගේ අත් දෙක ලෙහුව. එත් තාම කකුල් දෙක ගැට ගහල ....
රංජිත්ගේ එක මගේ කටේ තියෙද්දීම අන්කුලුත් මගේ කටට දුන්න එයාගේ එක. අන්කුල්ගේ එක රංජිත්ට වඩා ගොඩාක්‌ දිගය් ... මට දෙකක් කටට ගන්න බැහැ ..එත් එයාල බලෙන් මගේ කටට ඔබන්න ගත්තා. එගමන්ම මගේ තන් දෙකත් හොඳට මිරිකනවා.. රන්ජිත් මගේ නිපල් එක හොඳට මිරිකනවා..
නිමල් එයාගේ ඇගිලි එලියට අරන් මගේ හිල හොදට අත ගැවා...! ජුස් බේරෙනවා මගේ හිලෙන්... පස්සේ මට දැනුන නිමල් එයාගේ එක මගේ හිලට ඔබනවා... මගේ එක ඉරෙන්න තරම් මට රිදුනා ... එත් මට බලන්න බැහැ.... රන්ජිතුය් අන්කලුය් මගේ කටේ ඔබන නිසා.....
නිමල් හිමිට මගේ හිල ඇතුලටම දාල ගැහුවා... එහෙම ගහන ගමන් එයා මගේ හිල අත ගානවා .... මම රංජිත්ගේ එක කටේ තියාගෙන අංකල්ගේ එක අතට ගත්තා ...! ඊට‍ පස්සේ මම අංකල්ගේ එක අතේ ගැහුවා ..... අන්කල් කෙදීරි ගානවා ....! මම මගේ අනිත් අතින් රංජිත්ගේ ඇට දෙක මසාජ් කරා ...
නිමල් මට හොදට ගැහුවා ...එහෙම කරනගමන් එයා හිමිට මගේ කකුල් බැදල තිබ්බ රෙදී පටි ලෙහලා දාලා මගේ කකුල් අරන් එයාගේ උරහිස් උඩින් තියා ගත්තා ..... ඊට පස්සේ හොදටම වේගේ වැඩිකරලා මට කරා...එතකොටම මගේ මුළු ඇඟම හිරි වැටිලා මට ගියා....! මම රංජිත්ගේ පොල්ල අතට අරන් කැගැහුව ඉන්න බැරි උන නිසා... තුන්දෙනාම මගේ දිහා බලලා හිනා උනා .... එතකොට තමය් මම තුන්දෙනාම හරියට දැක්කේ... මගේ වගේම එයාලගේ ඇගේත් නූල්පොටක් නැහැ.. පොලු තුනත් ගොඩාක් ලොකුය් ....ලොකුම එක තිබුනේ අපේ අංකල්ට ...." වරෙන් කෙල්ලේ මගේ ලඟට " කියල අංකල් මාව උස්සලා අරං එයාගේ ඔඩොක්කුවට ගත්තා ..... මට කිව්වා එයාගේ පොල්ල ඇතුලට දාගන්න කියල...මමත් හිමිට‍ ඒක ඇතුලට දාගත්තා ....... දාගෙන මම උඩට පල්ලෙහාට කරන්න ගත්තා. රංජීත් එහාපැත්තෙන් වාඩිවෙලා මගේ තනේ උරවනවා.... එගන්ම එයාම අතේ ගහගන්නවා... නිමල් ඇවිත් මට කටට දුන්නා ... මට මෙලෝ සිහියක් තිබුනේ නැහැ ..මම හිටියේ මත් වෙලා වගේ ... එයාල මට කරන්න කරන්න මට තව ඕනේ උනා .. ! එක පාරට මට හරි අමුතු විදියට රිදුන... මම නිමල්ගේ එක කටින් අරන් බලනකොට අංකල් එයාගේ ඇගිලි දෙකක් මගේ පිටිපස්සේ හිලට දාල...! මම උස් පහත් වෙද්දී මගේ පිටිපස්සේ හිලටත් එයා එටිකම කරනවා ....... මට අයෙත් යන්න වගේ එනකොටම අංකල් මාව ඇද උඩින් මුනින් තියල නිදිකරා .... ඊට පස්සේ එය මගේ baby oil එක අරන් මගේ පිටිපස්සේ හිල ඇත් කරලා oil ගාලා මසාජ් කරා ..... කරලා එයාගේ ඇගිලි තුනක් අරන් හොඳට ඇතුලට දාල ගැහුවා ....මම ගොඩාක් හය්යෙන් කෑගැහුවා මට ගොඩාක් රිදුන නිසා .... එතකොටම රන්ජිත් මගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා එයාගේ පොල්ල මගේ කටට දැමිමා.... නිමල් මගේ කකුල් දෙක හොදට පළල් කරලා ඈත් කරලා අල්ලගන ඉන්නකොට අපේ අංකල් මගේ පිටිපස්සේ හිලට එයාගේ පොල්ල හිමිට එබුවා... මට දරාගන්න බැරිතරම් රිදුනා .... එත් එයාල නතරකරේ නැහැ ...අංකල් ටිකටික වේගෙන් කරන්න ගත්තා ..... ඔහොම කරද්දී රංජිත්ට මගේ කටේ ගියා ...! මම එලියට දාන්න හැදුවත් රංජිත් මගේ කට මිරිකලා මට ඒවා ගිලින්න කිව්වා ... ජීවිතේ පලවෙනි පාරට මම ඔක්කොම ගිල්ලා ... 
පස්සේ රංජිත් මට හොද කෙල්ල කියලා එයාගේ එක ලෙවකන්න කිව්වා....ඉතින් මම ආපහු ඔක්කොම ලෙව කාල එයාගේ එක සුද්ද කරා .....
අපේ අංකල් මගේ පිටිපස්සට කරද්දී දැන් මට සනීපය්...! අංකල් එහෙමම මව අනිත් පැත්ත හරවල එයාගේ එක මගේ පිටිපස්සේ හිටලට දාලා නිමල්ට කිව්වා එයාගේ එක මගේ ඉස්සරහ හිලට දාන්න කියලා .... මට ගොඩක් බය හිතුනා ...මම එහෙම දේවල් දැකල තිබුනේ blue ෆිල්ම් වල විතරය් .... නිමල් ඇවිත් මගේ කකුල් දෙක හොඳට පළල් කරලා එයාගේ එක මගේ ඉස්සරහ හිලට එබුවා... මට පුදුම සනීපයක් දැනුනේ .....පොඩ්ඩක් රිදුනට මට ගානක් උනේ නැහැ.. මම අසාවෙන් කකුල් දෙක පළල කරන හිටියා.. නිමල් ගහනකොට අංකල් නවත්තනවා , අංකල් පිටිපස්සේ හිලට ගහනකොට නිමල් නවත්තනවා .... ඔහොම දෙන්නම මට විනාඩි 45ක් විතර මාරුවෙන් මාරුවට ගැහුවා....මටත් තුන් හතර පාරක්ම ගියා... ඔහොම ටික වෙලාවක් කරද්දී අපේ අංකල් මගේ පිටිපස්සේ හිල ඇතුලට එයාගේ ඒවා යැව්වා... එත් එක්කම නිමල්ටත් මගේ ඉස්සරහ එක ඇතුලේ ගියා.....
මම ගොඩාක් බය උනා pregnant වෙය් කියල මොකද මම මුකුත් ටබ්ලෙට්ස් ගන්නේ නැති නිසා.... අංකල් කිව්වා බය වෙන්න එපා එයා ඔක්කොම බලා ගන්නම් කියලා ....එහෙම කියලා මාව මැද්දේ තියාගෙන අන්කලුය් රංජිතුය් මගේ තනේ මිරිකා මිරිකා උරවන්න පටන්ගත්තා අයෙමත්....! මගේ හිල් දෙකෙන්ම ජුස් බේරෙනවා එවෙද්දී..!